Forum o psach i zwierzakach Strona G│ˇwna

o psach i zwierzakach
wszystko o naszych pupilach i innych zwierzakach
 

Co o tym s─ůdzicie?

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o psach i zwierzakach Strona G│ˇwna -> ja pisze wy czytacie ;)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 735
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 3:50, 05 Kwi 2014    Temat postu: Co o tym s─ůdzicie?

Ju┼╝ my┼Ťla┼éam, ┼╝e si─Ö nie odezwiesz..
[link widoczny dla zalogowanych]
po to ┼╝eby harowa─ç na chleb a tylko Ci u g├│ry wiedz─ů za co pracuja i ┼Ťmiej─ů si─Ö z takich ja my!! 150 z┼é.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

To s─ů powody braku akceptacji w┼éasnej sylwetki. [link widoczny dla zalogowanych] Kancelaria \zabiore cie \(nie wiem czy tak dokladnie brzmi tytul)
Bede ja wcierac na mokre wlosy i potem suszyc. mialam na glowie wielkie siano sterczacych patykow:/ juz lepsze sa takie jakie mam, krecone...Ale zastanawiam sie teraz nad trwala prostujaca wlosy KTOS WIE ILE TO KOSZTUJE?? Dostałam Lutenyl 5 mg, kurczęto tez hormon a ja chciałam się z nimi pożeganć na zawsze... nie tylko nowy dowodzi,a zniszki sa za okazaniem podsteplowanej legitymacji Dzisiaj 3 godziny ćwiczeń - ciężko było. [link widoczny dla zalogowanych]
Upsss... Pozdrawiam wszystkich bardzo cieplutko Spad┼éo mi od wczoraj 0,9kg i oby tak dalej Wiem, ┼╝e do 5 pierwszych kilogram├│w pozbywamy si─Ö g┼é├│wnie wody, niemniej jednak si─Ö ciesz─Ö. bo mam je pod brwi─ů i niezbyt ┼éadnie to wygl─ůda...pozdrawiam i odpisz jak b─Ödziesz m├│g┼é A najlepsze by┼éo dzi┼Ť rano, kiedy Aleks poszed┼é do ┼éazienki siusiu i sam zrobi┼é do du┼╝ego kibelka! Tadeusza Kantora 2. Jednak nie polecam ca┼éej serii, bo mo┼╝e obci─ů┼╝a─ç w┼éosy a jedynie od┼╝ywk─Ö/mask─Ö do sp┼éukiwania.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Poza tym tradzik, alergie, astma, a ile alergii pokarmowych, na wszystko!
[link widoczny dla zalogowanych]
Jest ┼Ťwietnie usta wygl─ůdaj─ů bardzo naturalnie i zap┼éaci┼éam mniej ni┼╝ ostatnim razem ! Jedyne co pami─Ötam, to szew, kt├│ry mocowa┼é dren w ranie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie og├│lnie ju┼╝ dobrze,chocia┼╝ jeszcze ┼Ťpi─Ö na wznak,wsparta na 2 poduszkach;pr├│bowa┼éam le┼╝e─ç na boku(jak zwykle),ale obawa o szwy kaza┼éa mi na- tych-miast wr├│ci─ç do pozycji na wznak,nie ma co szar┼╝owa─ç.G┼éowa do g├│ry ,Olala,s─ů zdecydowanie gorsze operacje ni┼╝ usuni─Öcie tarczycy.Trzymaj si─Ö,pozdrawiam serdecznie - dan47.
[link widoczny dla zalogowanych]

BMR 1342 [link widoczny dla zalogowanych] Reasumuj─ůc jednak , wr├│ci┼éam do siebie ju┼╝ po tygodniu i gdyby ktokolwiek spyta┼é, czy zdecydowa┼ébym si─Ö ta tak─ů operacj─Ö po raz drugo - wiedz─ůc jak to wygl─ůda..ju┼╝ od podszewki - powiedzia┼éabym TAK - 1.
pozdraffffffffffffiam;* Te┼╝ mam kr─Öcone w┼éoski I ostatnio chcialm i┼Ťc do fryzjera tylko nie mam pojecia co mam z nimi zrobi─ç;/ PORADZCIE MI!! gorszy ju┼╝ chyba stres, ┼╝e umrze si─Ö z braku H2O. Lubie zajmowac sie dziecmi i spedzac z nimi czas na fajnej zabawie. Witam [link widoczny dla zalogowanych]
Naj┼éatwiej jest leczy─ç w┼éasne kompleksy rzucaj─ůc mi─Ösem, gdzie popadnie. mo┼╝e na┼Ťcie godzin , a tu.....dos┼éownie 15, mo┼╝e 20 min.... Ja jeszcze mam aparat, ale kolano sprawia mi problem od samego pocz─ůtku. Czy jest kto┼Ť niezadowolony z zabiegu? Ka┼╝dy ma prawo do krytyki i w┼éasnej opinii Ja od siebie dodam,┼╝e Korniewska jest bardzo ┼éadn─ů kobietk─ů,┼Ťwietnie ta┼äczy i wielka szkoda,┼╝e to Ona nie wygra┼éa TzG Rewelacja ja mam bardzo ┼╝le najbardziej to strach przed chirurgiem ale innego sposobu ni┼╝ operacja to niema
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Jan Wieczorkowski
[link widoczny dla zalogowanych]
c77205791730e55020b2ef5654ae1bc4 http://del.icio.us/PariseLloyd/buspar [url]http://del.icio.us/PariseLloyd/oxycodone [/url] http://del.icio.us/ErikLassiter/flomax [url=http://del.icio.us/JaimeWhittlesey/duragesic ]http://del.icio.us/JaimeWhittlesey/duragesic [/url] http://del.icio.us/QuintenBratten/ritalin [link widoczny dla zalogowanych] [url=http://del.icio.us/YahirBiggers/lyrica ]http://del.icio.us/YahirBiggers/lyrica [/url] http://del.icio.us/AidanMurrieta/flomax [link widoczny dla zalogowanych] [url]http://del.icio.us/MarzetteTristan/cardura [/url] af118ddee6ef6c47a29c8f6fb419a6bf
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

na pewno jak juz to zdecydowanie zalagodze, to pojde do kosmetyczki, zeby zalozyla klamre, bo wiem, ze to jedyna metoda na walke z wrastajacym paznokciem. [link widoczny dla zalogowanych] nie zastanawia┼éam si─Ö, ale zaraz puszcz─Ö sobie szybk─ů muzyczk─Ö i pomy┼Ťl─Ö nad tym !!!!!
Dziewczynko co┼Ť ci si─Ö pomiesza┼éo , nie wiem co robi┼éa Hot Girl ale ja na pewno nie zrobi┼éabym czego┼Ť takiego . pozdrawiam Mamusiu, jak dobrze, ┼╝e kto┼Ť wreszcie poruszy┼é ten temat! 2. ┼╗eby si─Ö nie okaza┼éo, ┼╝e na darmo zostawi┼éo si─Ö pieni─ůdze za wizyty a trzeba b─Ödzie rodzi─ç w PSK...brr... [link widoczny dla zalogowanych]
Przecie┼╝ Ksi─ůdz te┼╝ cz┼éowiek i nie chce mi si─Ö wierzy─ç, ┼╝e zaden nigdy z nikim .... W panstwowym szpitalu po cc lezysz i nie mozesz sie ruszac po znieczuleniu,a tu odwrotnie.Co chwile przychodza pytaja czy cos trzeba i wogle.Mam prownanie miedzy panstwowym szpitalem a prywatna klinika i zdania nie zmienie.Nigdy wiecej rodzenia w panstwowym szpitalu. A teraz mam ju┼╝ zrobione na swojej d┼éuuugo┼Ťci M─ů┼╝ lubi d┼éugie gry wst─Öpne a potem rozne pozycje. Wcze┼Ťniej to by┼éo dla mnie udr─Ök─ů, wstydzi┼éam si─Ö jak cholera. up wkladalam grubsza czescia.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kasiaula-6 ......
[link widoczny dla zalogowanych]
To zupelnie rozne firmy. Jakie by efekty?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z g├│ry dzi─Öki i pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych] darunia198953 waze 58kg z tym ze wazylam 62kg i mam 162cm wiec praktycznie tyle co Ty.
Witam! Ch─Ötnie zajmiemy si─Ö Twoim Skarbem, kt├│ry z nami na pewno nie b─Ödzie si─Ö nudzi┼é i b─Ödzie bezpieczny. mo┼╝e to za wczesnie, pomyslicie, ale sam wytrzymuje bez problemu po 1.5 godziny, ostatnim razem 2, i jakos nie przysporzy┼éo mi to problemu, wi─Öc patrz─ůc na m├│j wiek, to raczej z nim jest co┼Ť nie tak, bo nawet bior─ůc pod uwag─Ö mnie. G┼éupi ten program najgorsi s─ů ludzie, kt├│rzy albo udaj─ů, ze chc─ů ci pomoc, albo pomagaja udaj─ůc, ze z w┼éasnego serca, ci ktoym sie juz znudzila twoja choroba, ci na ulicy kt├│zy jak widza osobe na w├│zku to tak jakby to by┼é jakis zarazony wirusem hiv cz┼éowiek z przywieszka na czole albo gorzej, te ich palce i obgadywanie, powiesz olej to tak ale kiedy to spada na ciebie wszystko naraz nie jestes wstanie, starasz sie i nawet ci wychodzi ale szybko p─Ökasz bo niestety nie da si─Ö,.. [link widoczny dla zalogowanych]
;/ Taka sytuacja zacze┼éa powtarza─ç si─Ö co kt├│r─ů┼Ť noc , p├│┼╝niej przesz┼éo na lew─ů d┼éo┼ä . (minimum 5km) Zrobi─Ö sobie znowu kilkumiesi─Öczn─ů kuracj─Ö buraczan─ů. 16.Avril Lavigne - I'm With You Najlepiej pomagaj─ů treningi areobowe np:bieganie,jazda na rowerze,aerobik,nordic walking,jazda na rowerze,skakanka,p┼éywanie,rower treningowy,orbitrek,stepper,wio┼Ťlarz,bieg├│wki,┼éy┼╝wiarstw o.Di─Öki tym ─çwiczeniom mo┼╝na schudn─ů─ç i pomniejszy─ç biust.My┼Ťl─Ö ┼╝e pomog┼éam My z mezem narazie stawiamy na nature
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 735
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Sob 3:51, 05 Kwi 2014    Temat postu: Polecam - Klientka (sta┼éa)

Z innej beczki;
[link widoczny dla zalogowanych]
PRZYJ!! Ja mieszkam dokladnie w Casercie i dzis juz tu nie ma prawie sladu sniegu, tylko widac osniezone szczyty gor.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ja mialam to samo na samym poczatku ale dalej nie jem witamin i samo jakos sie wyrownalo.

Tam jest opisany zwiazek polki z turkiem ... [link widoczny dla zalogowanych] Nie wiem,czy to od tabsow, ale teraz jest o.k.
Guzy mi rosn─ů jak grzybki po deszczu,t┼éuszczaczki na calym ciele niewidoczne ale mocno wyczuwalne pod dotykiem i piersi z tkank─ů t┼éuszczow─ů (usuwane t┼éuszczaki dwa razy).To nie ma nic wspolnego z HTZ,tak sie dzieje. Polska zaj─Ö┼éa w p├│┼éfinale 11. ok? wszytskie te aktorki staja sie takie sztuczne...tragedia Pozana┼éam go jako ksiedza i nie wyobrazam go sobie w innej roli, dla mnie jego zaw├│d jest nierozerwalnie z nim zwiazany i zawsze bym o tym pamieta┼éa. [link widoczny dla zalogowanych]
Dla mnie wporzadku . Wiecie myslalam kiedys ze faceci tak musza i ze nalezy sobie darowac nerwy i pretensje, ale dopuki mnie nie dotknelo to bylam bardzo tolenacyjna . PRACA WY┼üACZNIE NA KOSMETYKACH WELLA. go┼Ť─ç Super mo┼╝na przy nim ─çwiczy─ç a nawet ta┼äczyc Mo┼╝e jeszcze ma ktos co┼Ť w tym stylu to by rzuci┼é do ┼Ťci─ůgni─Öcia ?? i to sie przyda Witajcie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

kolacja- kilka plasterków wędlin zawiniętych w żółty ser i ogórek-200 kcal.
[link widoczny dla zalogowanych]
Dzieje si─Ö tak tylko wtedy, gdy towarzysz─ů mi opisane wy┼╝ej objawy.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

bo bardzo fajne ma cialo, a i glos fajny tez, super d**a [link widoczny dla zalogowanych] Blondyna- szukaj orbiego z jakim┼Ť wi─Ökszym ko┼éem zamachowym, tak z 9kg, bo te po 5kg mog─ů by─ç dla Ciebie niestabilne.
Znaczy znam dwie mo┼╝liwo┼Ťci - z recept─ů za 370-460 za kuracj─Ö miesi─Öczn─ů..... Ja sama uwielbiam s┼éodycze ale zgodnie z obietnicami Atkinsa po jakims czasie powinien mi apetyt na s┼éodkie przejsc, oby bo juz mi sie snia s┼éodkie ciasteczka po nocach. no nie jest z przodu raczej z boku i te┼╝ ma ok 1,5 cm....... Z tego co pisa┼éy dziewczyny to taki \generalny remont\- poczytaj wczesniej Na piaskowanie nie ma refundacji z NFZ, natomiast w ramach NFZ przys┼éuguje raz do roku usuwanie kamienia. [link widoczny dla zalogowanych]
Ja stosuje lewatywy od niedawna i nie odczuwam zadnych zlych jej wplywow. je┼Ťli s─ůdzicie, ┼╝e to z┼éy wyb├│r to jakie firmy polecacie? Dzwoni┼éam do kilku i ceny wsz─Ödzie by┼éy zbli┼╝one. A no i rana ci─ůgnie.. bo olenki23 Powtorze to co chyba kiedys juz pisalam: Mo┼╝e i po kuracji meridia nic mnie nie dopadnie
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Nie potrzeba p┼éatnego po┼Ťrednictwa ┼╝e by znale┼║─ç prac─Ö.
[link widoczny dla zalogowanych]
hej to moje gg 3069919 odewzij sie a wszysto ci powiem .Mam 21 lat moj narzeczony tez jest niemcem i bierzemy slub w wakacje .albo email [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] p?kid=78 )
[link widoczny dla zalogowanych]

\Denis-penis\. [link widoczny dla zalogowanych] Tak ja wiem o tej diecie ale nie mam sily ani czasu ja stosowac i myslalam ze moze te krople mi pomoga
pozdrawiam tak , nikola , concitta itd to sa piekne imiona.... 2 ) 7 dni oczyszczanie 4. nerwob├│le od jelit po klatke piersiow─ů, infekcj─Ö gard┼éa, zapalenie p┼éuc... [link widoczny dla zalogowanych]
Zadowolony idzie do ┼éazienki, ja w tym czasie si─Ö masturbuj─Ö i pr├│buj─Ö si─Ö doprowadzi─ç do orgazmu zanim wr├│ci. poczujesz ze dos┼éownie rozp┼éywa si─Ö w ustach. i nie polecam - chcia┼éam dobrze wycieniowa─ç w┼éosy, by ┼éadnie przez jaki┼Ť czas si─Ö same uk┼éada┼éy. wiem co to nie spac albo spac godz. wa┼╝─Ö 67 kg, mam 164 cm wzrostu i z dietami borykam si─Ö od lat. No to kiedy pijemy (ha ha, Karmi?) Najnowsze doniesienia naukowe potwierdzaj─ů, ┼╝e w czasie trwania sytuacji stresowych tyjemy przede wszystkim w okolicach brzucha, a przy uparcie podejmowanych pr├│bach odchudzania ten okropny t┼éuszcz najtrudniej zgubi─ç.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Tak wi─Öc wcale nie trzeba liczy─ç na klinik─Ö w tej kwestii.
[link widoczny dla zalogowanych]
To moja pierwsza g┼éod├│wka, zamierzam jutro zacz─ů─ç od spo┼╝ycia winogrona bez sk├│rki (ma w┼éasno┼Ťci przeczyszczaj─ůce), potem warzywa i owoce no i potem ju┼╝ normalnie. Zaburzen rownowagi nie mam w ogole, raczej nie odczuwam dyskomfortu nawet przy g***towych r****ch, ale moze dlatego, ze jestm chyba mocnej kosci i zawsze mam duzo energii zyciowej, czasami jak sie nie zmecze w dzien to nie moge zasnac haha.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Aspirance - udało mi się , nie zwracałam w ogóle przez wszystkie dni i przez kolejne też mam zamiar być silna. [link widoczny dla zalogowanych] Zgodziłem się ale powiedziałem że łby pourywam jak znowu będę musiał znosić histerię.
nie dopusci do glodu to da rade na niej wytrzymac czesc Margolcia,u mnie 4 ty dzien,zero glodu,samopoczucie ok;] ja zupe miksuje bo wtedy latwiej mi przelknac to swinstwo,blee dziewczyno . zapisalam sie prywatnie do kobiety ginekolog bardzo milej. pozdrowionka dziewczynki Lekarz mi powiedział ze to normalne i po 2 m-cach przestało szczypać. [link widoczny dla zalogowanych]
ale dziewczyny 56 cm w pasie to kurcze prawie jak udo ja ,pami─Ötam siebie sprzed lat,wydawa┼éo mi si─Ö ze jestem ┼éadna przy wzro┼Ťcie 1,70 i wadze 50 kg ludzie mi m├│wili,┼╝e wygl─ůdam jak anorektyczka,a tyle w pasie nie mia┼éam! berry o oczyszczaniu organizmu pisze w swoich ksi─ů┼╝kach Micha┼é Tombak, my┼Ťl─Ö ┼╝e znajdziesz tam spos├│b ┼╝eby nie schudn─ů─ç Brrr...!!! O kurcze se my┼Ťle one m├│wi─ů o mnie eeeeeeeeeeeeeeeeeyyyyyyyyyyyyyy definitywnie EPOKA LODOWCOWA I,II No to teraz ja!!!!!!!!!!!! do czego d─ů┼╝y ta sp├│┼éka zamykaj─ůc wszystko ??????????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
chyba ┼╝e chcecie bez polskich liter?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 735
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 3:06, 08 Kwi 2014    Temat postu: co to za bedziewie !!

Jeste┼Ť zadowolona z ┼╝ycia tam?
[link widoczny dla zalogowanych]
Tylko ┼╝al mi tych dzieciak├│w !
ariam- mam tyle samo wzrostu i nie ma co mie─ç kompleks├│w, bo m─Ö┼╝czy┼║ni naprawd─Ö lubi─ů takie ma┼ée kobietki, m├│j facet ma np.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Komus o chudych nogach pomaga, tym z masywnymi plecam raczej callanetics. [link widoczny dla zalogowanych] nosz─Ö tylko minimaizery, cienkie...bo nie powi─Ökszaj─ů mi biustu, kupuj─Ö niemieckie, szerokie, ale cienkie!
Witaj Konspiracja My┼Ťlisz, ┼╝e te zauroczenia nie s─ů normalne??? No przykro mi, ale nie poddawaj si─Ö! widze,ze za duzo wegli nie ma? Zasypujesz nas pytaniami. ha┼╝enem (z francuskiego) i ceenda [link widoczny dla zalogowanych]
sorry babeczki, jednak nie dam rady, m├│j e-book zajmuje prawie 10 mega; A zarobki, zale┼╝─ů od stanowiska, na kt├│rym si─Ö pracuje. Ale na wizazu nie ma zbyt pochlebnych opinii o tych kosmetykach wiec chyba jednak zostane przy schwarzkopf bc Odrobine szczescia i udalo mi sie dostac prace. 216 ┬ž 2 K.k.) zadzwo┼ä i si─Ö spytaj lepiej Cyferki nie s─ů najwa┼╝niejsze, a Twoja domowa waga pewnie te┼╝ chce mie─ç ┼Üwi─Öto
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Mam nadzieje ze dzisja tez ktos zaczyna w grupie razniej
[link widoczny dla zalogowanych]
jesli ubrania militarne, wojskowe, wytrzymale to polecam militaria.pl :S
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Pewnie miala tez sprzyjajace geny. [link widoczny dla zalogowanych] Mo┼╝e ma kogo┼Ť?
Przekona┼éam si─Ö na w┼éasnej sk├│rze (a raczej w┼éosach) Nie przejdzie? aha dlaczego pytam od razu gdzie to opublikowano, zobacz co sie okazalo naprawde po przeczytaniu zrodel na ktore powolywalo sie BBC a cytowal ich pim-pom (to bylo z dwie strony wstecz,dziennikarska nierzetelnosc nie zna granic) Skusi┼éam si─Ö na zrobienie w La Cristal Magique fryzury przed weselem kole┼╝anki. czwartek wiecz├│r - pu┼Ťci┼éo znieczulenie - tylko strzeli─ç se w ┼éeb. [link widoczny dla zalogowanych]
potrafie nie spac pare nocy pod rzad ewenyualnie zdrzemnac sie po 2 ,3 godziny a potem w dzien chodze otumaniona.zawsze na jakies wyjazdy ,wazne spotkanie chodze nie wyspana!.Jak sie klade wieczorem padnieta wydaje mi sie ze powinnam usnac odrazu a tu psikus -krece sie wierce i dalej nie spie !czasami biore proszki ,usne po nich owszem ale za jakies dwie godziny sie budze i nie spie do rana ! grzeszki mi si─Ö zdarza┼éy Ja w AC spedzilam prawie rok, i przegralam pare dolcow w kasynach, do ktorych chodzilam generalnie tylko po to, by zadzwonic do Polski. 3 intensywne treningi w tygodniu sprawilo ze czuje sie o niebo lepiej,poprawila mi sie kondycja,zaczynam czuc ze zyje i przede wszytkim chudne co poprawilo nastawienie do samej siebie. Opinii wiele ale od jakiego┼Ť czasu cisza prawie nikt nie pisze na ich temat. ja by┼éam na wielu szkoleniach ale praktyka na twoich znajomych irodzinie nie odda ci ┼╝adnego szkolenia teraz szukam lokalu na salon ci─Ö┼╝ko jest bo ceny s─ů zabujcze Zwiazek z muzulmaninem to ogromne ryzyko i osobiscie nigdy bym sie w to nie pakowala.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Dziewczyny jestem 3 dzien na głodowce .Pije sokiwarzywne rozcienczone z woda ,cherbate zielona ,kawe i wode.
[link widoczny dla zalogowanych]
U mnie po miesi─ůcu takiej kuracji pojawi┼é si─Ö meszek i w┼éosy odros┼éy,pi─Ökne,geste i lsni─ůce.Polecam ale trzeba byc wytrwa┼éym . w┼éa┼Ťnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

A po trzecie powiedz mi z r─Ök─ů na sercu, czy jakby┼Ť mia┼éa wyda─ç t─Ö sum─Ö na d┼╝insy czy jakie┼Ť super d*per modne spodnie z H╬╝ to te┼╝ uwa┼╝a┼éby┼Ť, ┼╝e to du┼╝o? [link widoczny dla zalogowanych] wi─Öc nie jest tragicznie.
siwaaa - by┼éa┼Ť mo┼╝e u doc. Dobra stylistka musi miec pewne do┼Ťwiadczenie i zdolnosci manualne , niekt├│re dziewczyny mysl─ů ze po kursie w firmie krzak juz wiedz─ů wszystko. Migda┼éa ----> lepiej by─ç 15 NIKOL─ä ni┼╝ 15 KASI─ä wg Ciebie ?? Lubisz podgl─ůda─ç? By┼éem zaskoczony, kiedy zobaczy┼éem moje konto! [link widoczny dla zalogowanych]
ja bede miala ten drugi ton na allegro za 35 sally hansen ok 30 szt-- wkrotce! ta zgadzam sie ca┼ékowicie...taka s┼éodkopierdzaca...az sie zygac chce cena 140 z┼é (do uzgodn.) czytalam, ze poznali sie w ten sposob ze ben odezwal sie do owena kiedy zobaczyl Bootle rocket jestem tu nowa ┼╗a┼éuj─ů kasy na te badania, i oszcz─Ödzaj─ů na zdrowiu najm┼éodszego spo┼éecze┼ästwa!!! Ale┼╝ mi ul┼╝y┼éo.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

...
[link widoczny dla zalogowanych]
bo tej bycie fotomodelk─ů kojarzy sie tylko z jednym [link widoczny dla zalogowanych] 064 to by bylo na tyle
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Kr─Öcone mam tylko ko┼äc├│wki a odrosty proste i przylizane Prosz─Ö o szybk─ů odpowiedz. [link widoczny dla zalogowanych] Stosowa┼é kto┼Ť ten Forsen?
Bylo mi z nim cudownie, mowil mi ze mnie kocha, chce miec ze mna dzieci i spedzic cale zycie, byl wzorem dzentelmena,czuly, mily az.....za ktoryms razem dodal ze ma zone i dziecko, ale papiery sa juz w sadzie...hmm...nie┼║le prawda? nie ma cud├│w niestety, przerwania ci─ůg┼éo┼Ťci sk├│ry nie da si─Ö bez ┼Ťladu naprawi─ç, blizna b─Ödzie zawsze, mniejsza, wi─Öksza, ale b─Ödzie Wszelkie kamienie ka┼éowe wyp┼éuka┼éam na bank. To oczywiscie tylko moja interpretacja jego slow i jak najbardziej moge sie mylic. Przecie┼╝ to takie nieprzewidywane ┼╝e na koniec miesi─ůca b─Ödzie si─Ö sprzedawa─ç Tatra a nie ┼╗ywiec (kt├│rego w browarze jest fullll)... [link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] IFw-VoSqGhuXuRkYfgtK3hoZDR_BAy4/viewform?pli=1 [link widoczny dla zalogowanych] tml Ci─Öcie w sumie jest spore, gdy┼╝ usun─Öli mi prawie ca┼é─ů tarczyc─Ö. Do kogo si─Ö wybra─ç na konsultcje? A puszapy z fiszbinami mo┼╝na nosi─ç, a dawa─ç cycki mi─Ötoli─ç i gry┼║─ç facetowi? HEJ MIESZKAM W SZCZECINIE JESTEM SPORTOWCEM LATAM NA ROWEZE I TO SPORO ALE NIEMAM NIKOGO NA WYPRAWY LESNE NA JEZIORA ZEBY MILO SPENDZIC CZAS ODPOCZAC 535745483 HETNIE POZNAM KOGOS NA TAKIE WYPADY Mam pytanie.Moje dziecko ma 1 rok i 4 miesiace i by┼éo od urodzenia przeleczone na tokso oczna wrodzona.Jak wychodzilismy z CZD ma┼éy mia┼é IgG 198 od 5 stycznia nie bierze lek├│w .Teraz chodzimy do zakaznego na wolska i dzis odebra┼éam wyniki IgG ponad 200.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o psach i zwierzakach Strona G│ˇwna -> ja pisze wy czytacie ;) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deoxBlue v1.0 // Theme created by Sopel stylerbb.net & programosy.pl

Regulamin