Forum o psach i zwierzakach Strona G│ˇwna

o psach i zwierzakach
wszystko o naszych pupilach i innych zwierzakach
 

heej, pisalam do Was wczoraj ale post sie nie pojawil :/

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o psach i zwierzakach Strona G│ˇwna -> ja pisze wy czytacie ;)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 735
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 16:13, 08 Kwi 2014    Temat postu: heej, pisalam do Was wczoraj ale post sie nie pojawil :/

Bo ja liczę do 10, łapię oddech i jadę kolejne powtórzenia.
[link widoczny dla zalogowanych]
Poza tym nie boisz sie uzywac go sama?? cze┼Ť─ç, ja te┼╝ mam guzy na tarczycy i to kilka.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

robienie zeli jest banalnie proste dlatego tez takie popularne [link widoczny dla zalogowanych] Moje zmartwienie w por├│wnaniu do twojego to piku┼Ť.
Ja tez tu mieszkam, praktycznie od kilku dni.. kobietki i mezczyzni tez jest tak u Was ? Mam problem... Mam 19 lat i od jako┼Ť 4 lat m─Öcz─Ö si─Ö z tym . Jestem zwiazana z Turkiem juz dwa lata.Jest kochany,dobry ,madry i niczym nie przypomina potwora jakie sie na tym forum opisuje.Nikt nie jest w stanie mi wmowic,ze on sie kiedys zmieni \tylko musze poczekac\,moze ktos mi wytlumaczy na co??? [link widoczny dla zalogowanych]
w ┼éodzi i filia w bydgoszczy...sa zar├│wno 3 letnie licencjackie i podyplomowe. Tylko w sobot─Ö przekroczy┼éam 15g w─Ögli, B=115, W=110. witam ja cierpie nn bessennosc od ponad 7 lat probowalam wszystkiego i nic wszystko na krotka mete to naprawde wkurza jedno jest pewne nasz rytm zycia i to co w nim sie dzieje powoduje ta chorobe powiem tak mniej stresu wiecej snu ale jak to zrobic jak u wiekszosci stres jest codziennoscia jedyny lek na ta chorobe to spokoj ducha i umyslu ale czy jestesmy wstanie tego dokonac? A gdzie pracujesz? a kto to jest na tym zdj├ęciu, bo kaski raczej nie przypomina,, wlasciwie chcialam przedstawic moj problem, otoz dzisiaj spotkalam w moim pokoju dwa, nawet nie takie duze pajaki, ktorych sie niezwlocznie pozbylam (odkurzaczem - moja jedyna bron wobec tych okropienstw), wczesniej byly jeszcze trzy, tez zniwelowalam (w tym dwa za oknem), ale co mnie niepokoi najbardziej, to to, ze przy oknie mam tez pelno malenkich muszek, zdaje sie, ze owocowek. IIG- 197 dodatnie IGM- 0,28 ujemne.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Sterylizator okaza┼é si─Ö zb─Ödnym nabytkiem - zbyt cz─Östa zreszt─ů sterylizacja powoduje zbytnie wyja┼éowienie w bu┼║kach dzieci i....
[link widoczny dla zalogowanych]
-nalezy przylozyc Bioptron BEZPOSREDNIO do swieconego miejsca. [link widoczny dla zalogowanych] ywiec
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

leze na korytarzu jako jedyna. [link widoczny dla zalogowanych] Efekt jest dobry, ale...
Seks trwa rożnie- czasem 5-10 minut, a czasem 30 minut plus długa gra wstępne. Patricia86 mój znajomy składał w warszawie dokumenty. ja chce tylko pogadac. Dziewczyny moge zapytac dlaczego latacie do Berlina zeby leciec do Polski??Nie rozumiem....Ja latam sobie wizzairem i to bezposrednio wiec nie wiem po co komplikowac sobie zycie latajac najpierw do Berlina..? Witam!jestem dokladnie miesiac po korekcji noska u Dr,Latkowskiego odrazu po sciagnieciu gipsu nie bylam zadowolona poniewaz moj nos chodz nie mial juz garbka na czubku byl spuchniety,balam sie ze to juz zostanie.Dzis widze ze nosek moj robi sie bardzo zgrabny i malutki,to fakt Latkowski robi proste noski i nie zadarte,zalezy od gustu!Mysle,ze do calkowitego efektu brakuje jeszcze czasu,ale mysle ze bede zadowolona w 100%.pozdrowienia dla Dr.Latkowskiego z LONDYNU. [link widoczny dla zalogowanych]
Przed┼éu┼╝y┼éo si─Ö wi─Öc troch─Ö ktg. Dodam Ci tyle, ┼╝e mojemu M─Ö┼╝owi nie przeszkadza to, jak wygl─ůda moja sk├│ra, i te┼╝ ┼╝a┼éuj─Ö ┼╝e nie by┼éam nigdy na basenie ani nie opala┼éam si─Ö na pla┼╝y. Mai Ostaszewskiej te┼╝ Janina ja si─Ö nie zgodz─Ö z opini─ů ┼╝e STYLWELL jest dla \BARAN├ôW\ , powiedzmy ,┼╝e troch─Ö jestem zorientowana w temacie fryzjerstwa,tak┼╝e \byle czym\ si─Ö nie zadowol─Ö... Ale macie problemy, po kolczyku booze. A moze srednie obciazenie? oprocz tego jakis dowod tozsamosci
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Podczas zabiegu nic nie czujesz.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Weszłam jednak ponownie
[link widoczny dla zalogowanych]
po pierwsze masz fajny nick a po drugie lubie czytac twoje wypowiedzi- jestes glosem tysiecy mezczyzn s─ůdze , ┼╝e te kolacje o 20-21 to nie ┼╝adna tragedia , za sade┼éko obwinia┼éabym raczej kawusie , s┼éodycze i imieninki - we┼║ do pracy sporo wody , jakis sok warzywny i po┼╝ywne kanapki , to i do s┼éodyczy tak nie bedzie ci─ůgn─ů─ç;
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

My┼Ťl─Ö ┼╝e najgorsze s─ů pierwsze dwie tabletki. [link widoczny dla zalogowanych] jesli chcesz zostaw namiar.
Ale jedzenie bylo pyszniutkie i wino tez dziekuje za pomoc jesli bedziecie miec jeszcze jakies pomysly,to chetnie przyjme Jednak mam pytanko bo chce wprowadzic w nawyk stosowanie glodowek raz w tygodniu i 3 dniowe raz w miesiacu, bo slyszalam ze czeste glodowki duzo daja. gdyz one nie podpisuja umowy z NFZ. NOWY NIEUZYWANY KOLOR EXTEME BLACK [link widoczny dla zalogowanych]
Ile zaplacilas za to urzadzenie? Pozniej prysznic, psiknijcie sie ulubionymi perfumami na gole rozgrzane cialo to bedzie aromaterapia i dopiero wtedy poczujecie ich prawdziwy zapach Ale wczoraj w zwi─ůzku z oczami posz┼éam do okulistki i poradzi┼éa mi hormony czyli HTZ .Ja faktycznie jestem w wieku menopauzy ale t┼éumaczy┼éam sobie ,,┼╝e ma z tuzin kole┼╝anek te┼╝ w tym wieku i wszystkie ┼Ťpi─ů jak przys┼éowiowe mopsy ..co robi─ç .Czy kt├│ras z Was wypr├│bowa┼éa hormonalna terapi─Ö zastepcz─ů ?? Marne, bardzo bolesne znieczulenie i chirurg pastwi─ůcy si─Ö nade mn─ů a by┼éam wtedy dzieckiem. 40 km/h Ale potem to powtarzam. Hej tez pije te herbatke ale dopiero zaczelam i musze troche poczekac na efekty.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Powinnas jest 5 posiłkow max do 18:30 nie przkraczajac 1200 kalorii moze w tym tkwi problem?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych] ata/sis.html Sprzedawca omamił mnie, że jest to lżejsza i bezpieczniejsza wersja Meizitangu z polskim atestem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

matka Polka, ojciec W─Ögier a listonosz Czech - proste [link widoczny dla zalogowanych] POLECAM TEZ MIKRODERMABRAZJE TEZ TAM ROBIE I MAM SWIETNE EFEKTY POLECAM DAJA ZNIZKI!!!!!!!!!!!!!!
SLYSZALAM ZE ONA W POZNANIU PRZYJMUJE???? Rozprawi┼éem si─Ö z tr─ůdzikiem. Bo aparat sam w sobie dokucza┼é mi chyba do dw├│ch miesi─Öcy, pojedynczo licz─ůc mam 19 drut├│w w nodze, na d┼éugo┼Ťci pomi─Ödzy kolanem a kostk─ů,.. pozdrawiam A mo┼╝na ten kszta┼ét uzyska─ç operacyjnie?? [link widoczny dla zalogowanych]
A moze to przez to ze ostatnio poleglam i zaczelam od nowa? Pozdrawiam Tymrazem jestem z wami moje mi┼ée Nikt z w┼éasej woli tego na tylek nie za┼éo┼╝y! trwa to bardzo d┼éugo (przez ten ┼╝el) Wychodz─ů super l┼Ťniace zlepione w kosmyki loki - ┼╝ade fafo┼éki nie odchodz─ů Kto z mn─ů od 20 - 30 czerwca . pozdr
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
octavia81-----> ale ten antybityk pomogl na te zgrubienie na te mieso???
bo moj jest podobny do bolu przed @, nie sa to silne skurcze ale tak naprawde caly czas czuje, ze cos sie we mnie dzieje, czy to normalne?
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o psach i zwierzakach Strona G│ˇwna -> ja pisze wy czytacie ;) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deoxBlue v1.0 // Theme created by Sopel stylerbb.net & programosy.pl

Regulamin