Forum o psach i zwierzakach Strona G│ˇwna

o psach i zwierzakach
wszystko o naszych pupilach i innych zwierzakach
 

kuracja trwa ok.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o psach i zwierzakach Strona G│ˇwna -> ja pisze wy czytacie ;)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 735
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Wto 17:42, 08 Kwi 2014    Temat postu: kuracja trwa ok.

i pamietaj o dbanie o siebie w lazience - peelingi (z kawy!), balsamy , naprzemienne prysznice, masowanie itd....
[link widoczny dla zalogowanych]
A jutro rano te┼╝ mam ktg i usg z biometria.jestem ciekawa jak du┼╝y jest nasz Marcelek.zacz─ů┼é sie 30 tydzie┼ä i nadal na szcz─Ö┼Ťcie nie mam skurczy ale faszeruje sie na zmian─Ö sokiem z grejpfruta i pomidorowym plus magnez . Loki nie s─ů ju┼╝ takie jak by┼éo przed tem.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Brrr.....!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Z g├│ry dzi─Ökuj─Ö za informacje [link widoczny dla zalogowanych] Niestety jeste┼Ťmy skazane na przedzia┼éki ;]
Zrobi─ç duzo i podsma┼╝y─ç potem, bo takie s─ů najlepsze!!! ch─Ötnie przeczytam... a czy oczyszcza┼éa┼Ť jelita?? nienawidz─Ö si─Ö... Teraz juz przejdzie na ludzi.2 matki.Dziecko modyfikowane genetycznie!!! [link widoczny dla zalogowanych]
jak mam sie zachowywac??? Tutaj s─ů przyk┼éadowe 4 osoby, oczywi┼Ťcie NIE s─ů to wszystkie, kt├│re bra┼éy udzia┼é w tym programie i kt├│re zainwestowa┼éy tylko 5 z┼é i 30 minut swojego czasu. Adipex Retard -- jest preparatem zmniejszaj─ůcym apetyt, t┼éumi odczucie g┼éodu i u┼éatwia w ten spos├│b ograniczenie jedzenia. w sumie to fajnie ze mozna tutaj kupic wiec jak cos to sie jeszcze tutaj w to zaopatrez ale ta druga odpm dala mi duzo do myslenia-mianowicie jesli rzezcywiscie tak to dziala to moze szkoda brac ten depilator-bo sie popsuje albo co....hm.....ale najbardziej zalezy mi na aparacie cyfrowym...a bateryjki ktos mi powiedzial ze akumulatorki sa lepsze bo dluzej trzymaja czy cus...hm... Pami─Ötajmy - przed nami g┼éod├│wk─Ö lecznicz─ů przeprowadzi┼éo miliony ludzi na ┼Ťwiecie, tysi─ůce przypadk├│w d┼éugich g┼éod├│wek zosta┼éo opisanych pozytywnie w literaturze medycznej. ale co┼Ť jako┼Ť: brrrr ...
ciezko bylo wlzoyc , ale pomeczylam sie kilka min i weszlo!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

i przez to o maly wlos moja siostra urodzila w samochodzie, jak zajechali do szpitala, wzieli ja na wozek i nawet nie dowiezli na porodowke tylko gdzies po drodze w innej sali, dwa parcia i malutki wyskoczyl, nie musiala byc nawet szyta czuje sie dobrze i malutki tez zdrowy...obsikal lekarke przy badaniu
[link widoczny dla zalogowanych]
Do recklesss
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
sniad platki z jogurtem
[link widoczny dla zalogowanych]

Do potem [link widoczny dla zalogowanych] Nie pasuje mi ta dieta nic a nic.
stan najwy┼╝szej szcz─Ö┼Ťliwo┼Ťci, doskona┼éo┼Ťci, w kt├│rym nast─Öpuje uwolnienie od cierpie┼ä, pragnie┼ä, materii Czy sa tez jakies minusy?Komus te cwiczenia nie przynios┼éy efekt├│w? ja cwicze na orbitku od sierpinia i widze rewelacyjne efekty!!!! hej do dziewczyny kt├│ra m├│wi┼éa ┼╝e ma popl─ůtane w┼éosy.. Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
ja s┼éysza┼éam o wyd┼éu┼╝aniu przez wszczepienie czego┼Ť w ko┼Ť─ç co powoduje wzrost ko┼Ťci (s─ů wtedy 2 operacje- ┼╝eby to w┼éo┼╝y─ç i wyj─ů─ç-ale szczeg├│┼é├│w nie znam)i o skr├│ceniu ko┼äczyny d┼éu┼╝szej..dlatego ci proponuje jeszcze raz pogada─ç z jakim┼Ť lekarzem i zorientowa─ç si─Ö jak to wygl─ůda w innych klinikach...bo chyba nie ma sensu robi─ç czego┼Ť po czym stan twojego zdrowia si─Ö pogorszy..ale odradzam otwock...serio. ja u┼╝ywa┼éam r├│┼╝nych kosmetyk├│w i wiem, ┼╝e same kosmetyki nic nie dadz─ů. Witajcie -prosz─Ö - podpowiedzcie - je┼╝eli ┼╝ona odchodzi po 23 latach ma┼é┼╝e┼ästwa ze wsp├│lnej sypialni - bez konkretnych powodow- mieszka osobno - trwa to ju┼╝ ponad 1.5 roku -/z dnia na dzie┼ä mnie znienawidzila/ prawdopodobnie - to albo jaka┼Ť choroba psychiczna - lub - co bardziej prawdopodobne wplyw sekty - lub poprostu psychomanipulacji z czyjej┼Ť strony - kompletnie nie portafie si─Ö z nia dogada─ç - .... Ale je┼╝eli nie wiadomo o co chodzi to chodzi zawsze o pieni─ůdze. Czy jest tu kto┼Ť z prowincji Salerno? Wez sie opanuj ! 4.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

witajcie dziewczyny !
[link widoczny dla zalogowanych]
Myla, oj kobitko!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Prosze o odp
[link widoczny dla zalogowanych]

Wspolzyc absolutnie nie wolno podczas leczenia. [link widoczny dla zalogowanych] dzi┼Ť zjad┼éam jakie┼Ť 1100 kcal...to nie jest dobry wynik.
A ta jej figura to raczej nie s─ů mi─Ö┼Ťnie tylko po prostu t┼éuszcz. Zreszt─ů chyba znasz ten stan. my nie m├│wimy o pracy na kasie no c├│┼╝ - tym razem si─Ö nie uda┼éo ... no w┼éasnie on ma dobra prace tutaj... [link widoczny dla zalogowanych]
Ja mam orbitreka od kilku dni i te┼╝ si─Ö zastanawia┼éem jak ─çwiczy─ç. Przerwalam ta rozmow─Ö, on to m├│wi┼é przy moim chlopaku kt├│ry nie m├│wi po polsku i uwa┼╝a┼éam ze to nie fair.... witam.Podnosze w gore bo sama chce zaczac jakis intesnywny kurs w polsce - oczywscie zalezy mi glownie na porzadnych praktykach. eraz jesem spokojna, nie musze rac antybiotyku. ja te┼╝ mam pup─Ö podniesion─ů ju┼╝ z natury, wi─Öc te┼╝ ci─Ö┼╝ko mi okre┼Ťli─ç, uj─Ödrnienie sk├│ry zauwa┼╝y┼éam ju┼╝ po miesi─ůcu, na ca┼éym ciele. dzi┼Ť jest m├│j 5 dzie┼ä.. jesli literki sa umkniete to z pospiechu dlatego nie rozumie takiej nie namiejscu ironi!!!!!!!
podkresli opalenizne i czarne włosy, rozswietli twarz - jaki krój - mysle cos takiego http://www.allegro.pl/item92554220_idealna_su knia_od_victoria_s_secret.html
siedze w zabie od rana do nocy, cały czas tylko kary mam dowalane.
Tez pracuje w trade .Czytam i widze ┼╝e w ka┼╝dym trade jest tak samo.To chora firma.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale jesli mi sie juz tu taki trafi - a mojego bohatera nie ma - biore klapke i sama ubijam bestie !!!

A nie raz zdarzy┼éo si─Ö tak ze kochali┼Ťmy si─Ö 5-6 razy w ci─ůgu nocy...
[link widoczny dla zalogowanych]
Urban Cookie Colective
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
U nas to wygl─ůda tak 5.00- mleko, 8.00 serek lub jogurt plus biszkopt, dro┼╝dz├│wka, 11.00- zupka, 14.00 obiadek ( tu jakie┼Ť mi─Ösko albo pieczone albo tuszone lub gotowane, ziemniaki lub r├│┼╝ne rodzaje kaszy, ry┼╝, warzywa na parze), 17.00- jab┼éko lub banan lub inny owoc ( ew.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Ja tez zaczynałam od kursu ale to była porazka tylko tyle ze certyfikat a reszta to moja pasja i cieżka praca w salonach .A od roku prowadze swój salonik i na klientów nie narzekam czasami az za dużo ale tylko sie cieszyć . [link widoczny dla zalogowanych] a jak długo moze sie przeciagnac cykl przez stres??
Witam AH jaka by┼éa moja ulga opuchlizna powoli schodzi. w─ůtpi─Ö, jest dobry i wra┼╝liwy, znamy si─Ö 3 lata i planujemy ┼Ťlub, mam nawet ju┼╝ pier┼Ťcionek a nie m├│wi┼éam a teraz antyreklama ciekawe kto nast─Öpny fala tepienia intastyl by┼éa i cisza teraz tepimy djstyle kto nast─Öpny ? Rzecz jasna wr├│cili┼Ťmy z dwoma do domu [link widoczny dla zalogowanych]
;-( moj wloski lekarz skierowal mnie wlasnie na usg...wynik we wtorek,ale watpie we wlasciwa diagnoze jestem z [link widoczny dla zalogowanych] start=0 tego topiku, mieszkam w Krakowie. Obecnie studiuje-4 rok, zatem dziecko chcialabym miec za ok 3 lata. kilka lat po [link widoczny dla zalogowanych] magnetyczny_profesjonalny_nie_ma_lepszego.html nie ma innych rysunkow przeczytajcie dokladnie!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o psach i zwierzakach Strona G│ˇwna -> ja pisze wy czytacie ;) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deoxBlue v1.0 // Theme created by Sopel stylerbb.net & programosy.pl

Regulamin