Forum o psach i zwierzakach Strona G│ˇwna

o psach i zwierzakach
wszystko o naszych pupilach i innych zwierzakach
 

Nie wszystkie tanie sa zle.

 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o psach i zwierzakach Strona G│ˇwna -> ja pisze wy czytacie ;)
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz nastŕpny temat  
Autor WiadomoŠ
Juukla




Do│▒czy│: 25 Sty 2014
Posty: 735
Przeczyta│: 0 tematˇw

Ostrze┐e˝: 0/5
Sk▒d: Finland

PostWys│any: Czw 8:30, 10 Kwi 2014    Temat postu: Nie wszystkie tanie sa zle.

Prosze o odp
[link widoczny dla zalogowanych]
Sorki , troch─Ö zaniedba┼éam Was....... dzi┼Ť te┼╝ kosi┼éam traw─Ö.
Zar├│wno m─Ö┼╝czy┼║ni jak i kobiety trac─ů w┼éosy z podobnych powod├│w.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
nulka333.....napewno b─Ödziesz szcz─Ö┼Ťliwa,na wszystko potrzeba czasu,napewno co moge Tobie doradzi─ç to to dbaj o siebie nie denerwuj si─Ö i nie p┼éacz ...nie patrz na niego !
jestem na tak- polecam
[link widoczny dla zalogowanych]

wi─Öcej informacji mozecie znalezc posty wczesniej ! [link widoczny dla zalogowanych] TAK MI TE┼╗ DR─śTWIEJ─ä R─śCE I NOGI NOC─ä,A NIEDAWNO BY┼üAM U LEKARZA BO MY┼ÜLA┼üAM ┼╗E TO SERCE ,MIA┼üAM TE┼╗ B├ôLE PO LEWEJ STRONIE KLATKI PIERSIOWEJ I LEWEJ R─śKI,ALE WYSZ┼üO NA TO ┼╗E TO KR─śGOS┼üUP.
10 lat temu zasz┼éam w ci─ů┼╝─Ö bez wi─Ökszych problem├│w ( za 5 - tym razem ) - karmi┼éam synusia 2,5 roku ale po ca┼ékowitym odstawieniu mia┼éam jeszcze pokarm w piersi d┼éugo .Jak syn mia┼é 4 lata ( 2000 rok) zacz─Öli┼Ťmy si─Ö stara─ç o nast─Öpne dziecko po roku zacz─Ö┼éam chodzi─ç do lekarza porobi┼éam badania wszystko O.K. smarowane miejsca czarnieja i musze je zrywac. Dobrze ┼Ťcinaj─ů, u┼╝ywaj─ů fajnych kosmetyk├│w. ja ju┼╝ to pisa┼éam wy┼╝ej: Pozdrawiam [link widoczny dla zalogowanych]
┼╗ycz─Ö wytrwa┼éo┼Ťci i samozaparcia w stosowaniu a zwykly czlowiek w naszym zwyklym swiecie jest bezradny o tak naprawde nie ma sposobu na to aby dac mu szczescie w jego celach i marzeniach. [link widoczny dla zalogowanych] nie wicie gdzie mozna sciagnac jakies ich kawalki, niekoniecznie filmy??? Napisz jak tylko bedziesz mog┼éa jak by┼éo i jak sie czujesz. siateczke ┼╝y┼é, dzi┼Ť zacz─Ö┼éy sedzie─ç mnie piersi i co gorsza sutki co jest bardzo wkurzaj─ůce jestem ci─ůgle zm─Öczona i chodze bardzo wcze┼Ťnie spa─ç a ja mam pytanie????
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
CONSY to najwygodniejsze buty na swiecie
To faktycznie dla osoby która lubi długi seks a ma partnera szybkiego bila to prawdziwa udręka i beznadzieja.

Firma funkcjonuje w duzym miescie w Polsce
[link widoczny dla zalogowanych]
mail: hhmm a wiecie co..powiem wam kilka rzeczy
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
na poczatku tez sie nie wyrabialam i dyszalam jak po biegu na 5 km ale warto pocwiczyc ten oddech!
[link widoczny dla zalogowanych]

up [link widoczny dla zalogowanych] Ja dosta┼éam dzis antybiotyk bo mam zapalnie dzi─ůse┼é, mam troszk─Ö kamienia i chcialabym go usun─ů─ç.
Ta choroba jest glupia. Od poniedzia┼éku (a mo┼╝e ju┼╝ od pi─ůtku?) zaczynam prac─Ö w ┼╗ywiec Trade. Tam, podczas negocjacji p┼éacowych dokonuj─Ö ekwilibrystycznej sztuczki - wci─ůgam pajacyki do swojego odbytu a po chwili wypluwam je nieuszkodzone na st├│┼é. jestem w 12 tygodniu ci─ů┼╝y M├│wicie, ┼╝e te objawy poch─ůdz─ů od kr─Ögos┼éupa wi─Öc zastanawiam si─Ö czy to ma jaki┼Ť zwi─ůzek. [link widoczny dla zalogowanych]
Trzymam kciuki dziewczyny i czekam razem z Wami, buziaki dla Was po 1 serii jest nastepna i to bez zadnych przystankow. Fajnie by by┼éo, gdyby┼Ťmy zasz┼éy w ci─ů┼╝─Ö w zbli┼╝onym terminie. Moze jakis domowy sposob na pozbycie sie tej dolegliwosci, ktora uprzyksza zycie?? To te┼╝ poprawia samopoczucie i czas zape┼énia.... Nie ma takiej opcji. Tylko wkurza mnie ,┼╝e wiara gada a sk─ůd niby wie,┼╝e operowa┼éa sobie nos...
Błagam POMÓŻCIE!!!
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Ale niestety przyci─ůgam nieudacznik├│w a chcia┼éabym kogo┼Ť na podobnym poziomie.
Nie badzcie takie wrazliwe na obcokrajowcow dziewczyny- oni nie gryza...
dziewczyny lepiej ignorowa─ç ludzi, kt├│rzy celowo siej─ů tu ferment, lub przynajmniej pr├│buj─ů, bo ju┼╝ niejedna pr├│bowa┼éa ale jak historia pokazuje nic nie wskorala
Basia, Zrozpaczona:

Coz, przykro mi ze tobie to juz nic nie pomoze, zadna skomplikowana operacja.
[link widoczny dla zalogowanych]
gggggg to jakbys mogla to bardzo prosze tez o fotki przed z gory dzieki Pozdrawiam
WAGA ZADAWALAJACA MNIE TO 56 KG
[link widoczny dla zalogowanych]
I sie skusiłam.
Przerzu─ç si─Ö na warzywa gotowane na parze - smak du┼╝o lepszy, zachowuje si─Ö wi─Ökszo┼Ť─ç substancji od┼╝ywczych.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Don't dream it's over australijskiej grupy crowded house ten przeboj zjal 2 miejsce w liscie przebojow roku 1986 w usa.

My┼Ťla┼éam, ┼╝e urodz─Ö bardzo chore dziecko, ┼╝e b─Ödzie upo┼Ťledzone umys┼éowo i ruchowo, niewidome albo g┼éuche... [link widoczny dla zalogowanych] tak!
ODRADZAM Koszty przygotowania skargi powodowej nie s─ů bardzo du┼╝e (kilkaset z┼éotych), ale prowadzenie ca┼éego procesu to ju┼╝ znacznie wy┼╝sza kwota. TAKIE TAM NARZEKANIE NA FORUM WIELE NIE ZMIENI ABY NIE POWIEDZIEC NIC!! Wiesz prosiaczku... Mo┼╝e nie cala ale na pewno zdrowsza [link widoczny dla zalogowanych]
Bardzo polecam Pani─ů ze zniszczonymi w┼éosami regeneracje w┼éos├│w trwa to do ok 30 minut ale w┼éosy s─ů bardzo pi─Ökne, g┼éadkie i ┼Ťwietnie si─Ö uk┼éadaj─ů. mo┼╝ecie poleci─ç mi jaki┼Ť salon fryzjerski, w kt├│rym mog─Ö przed┼éu┼╝y─ç w┼éosy? pewnie masz powracaj─ůc─ů infekcj─Ö, skoro po raz kolejny musisz bra─ç ten lek. Ci─ůg┼ée k┼éotnie. niewiem czy poczeka─ç czy i┼Ť─ç do niej Kupi┼éam z tego samego ┼╝r├│d┼éa co moje dwie znajome Pierwsza stosowa┼éa L 2 miesi─ůce i uby┼éo jej 14kg a z koleji druga jeden miesi─ůc i wszystkie ciuszki przerabia na mniejsze mam nadzieje ┼╝e na mnie te┼╝ podzia┼éa w takim stopniu bardzo na to licze bo musze zrzuci─ç do┼Ť─ç du┼╝o teledysk:
Niefajnie.
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
kilka miesi─Öcy 4-5
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
Operacje plastyczne to wielka niewiadoma, nigdy nie da sie przewidziec do ko┼äca efektu i powik┼éa┼ä jakie moga wyst─ůpi─ç, ale z tym powinna si─Ö liczy─ç ka┼╝da dziewczyna decyduj─ůca sie na operacje.
[link widoczny dla zalogowanych]
aaaa i Giertych

robi┼éam par─Ö razy nad g├│rn─ů warg─ů i teraz mam ich jescze wi─Öcej a raz w ramach promocji pani strzeli┼éa w poj w┼éosek i teraz ro┼Ťnie mi tam pi─Ö─ç
[link widoczny dla zalogowanych]
Czas poka┼╝e.. babka ponad 90kg - 20 co┼Ť to tak
[link widoczny dla zalogowanych]
Jestem tutaj nowa i postanowiłam się z Wami podzielić moimi
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]

Algi [link widoczny dla zalogowanych] Pani Agnieszka Ja┼Ťko jest rewelacyjna w tym co robi !!!
do niedawna nie mia┼éam zadnego problemu z momi wlosami bo absolutnie nie obchodzi┼é mie m├│j wyglad..... By┼éam u r├│┼╝nych lekarzy i konkretnej diagnozy jeszcze nie mam, ale podejrzenie o cie┼Ťni─Ö nadgarstka (wkr├│tce badanie), od kr─Ögos┼éupa szyjnego - zalecone ─çwiczenia na razie nie skutkuj─ů, a zabiegi rehabilitacyjne (te┼╝ z Ketonalem) po zako┼äczeniu s─ů bez efektu. Dosc szybko udalo mi sie znalezc prace i zarabiajac zupelnie przecietnie jestem w stanie sie utrzymac. jab┼éko) Ani nie nie kr─Öc─ů, ani nie chc─Ö wyprostowa─ç, mam jakie┼Ť dziwne prze┼Ťwity, kompletnie nie umiem sobie z nimi poradzi─ç. [link widoczny dla zalogowanych]
Powiem tylko tyle: Nie musi byc operacyjne, ja usunelam je w we Wroclawiu w Keramedzie zabiegem z kwasem.. gggg czy to twoje usta?bardzo ladne ale troszke nierowne tzn gorna warga albo mi sie wydaje Dzi─Ökuj─Ö serdecznie z g├│ry za pomoc! ...a do podkre┼Ťlenia u┼╝ywam kremu do stylizacji lok├│w ADVANCE TECHNIQUES z.... Takze glowa do gory! chodzi mi o miasto
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
[link widoczny dla zalogowanych]
ma┼éa myszko,pop┼éaka┼éam si─Ö ze ┼Ťmiechu,szczeg├│lnie z w─ůtku o ┼Ťpi─ůcej pod pach─ů sarence dodaj─ůcej odwagi ,ale powiem ci,ze oczami wyobra┼║ni widzia┼éam siebie w tej sytuacji,i gratuluj─Ö odwagi!!


Post zosta│ pochwalony 0 razy
Powrˇt do gˇry
Zobacz profil autora
WyÂwietl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum o psach i zwierzakach Strona G│ˇwna -> ja pisze wy czytacie ;) Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Strona 1 z 1

 
Skocz do:  
Nie mo┐esz pisaŠ nowych tematˇw
Nie mo┐esz odpowiadaŠ w tematach
Nie mo┐esz zmieniaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz usuwaŠ swoich postˇw
Nie mo┐esz g│osowaŠ w ankietach


fora.pl - za│ˇ┐ w│asne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
deoxBlue v1.0 // Theme created by Sopel stylerbb.net & programosy.pl

Regulamin